Forum Guildi ProPL

Forun Guildi ProPL Battle of the Immortals


#1 2010-09-20 11:40:42

 Szatanek

Administrator

Skąd: Kety
Zarejestrowany: 2010-09-20
Posty: 9
Punktów :   

Wprowadzenie

W Battle of the Immortals, skille tworzą arsenał czarów i umiejętności pomagających w walce przeciwko siłom ciemności panoszącymi się po całym świecie Motenia. To właśnie skille decydują o unikatowości każdej klasy, a uczenie się nowych skilli, sprawi że na wyciągnięcie ręki będziemy mieć możliwość użycia świeżych i potężnych metod zniszczenia oraz zagłady.


Nauka Nowych Skilli

Każda postać, gdy wskakuje na pewne poziomu, automatycznie uczy się nowych umiejętności. Skille otrzymuje się na poziomach: 10, 25, 40, 55, 70 i 85. Wszystkie klasy uczą się nowych skilli na tych samych poziomach. Dodatkowo są jeszcze skille dedykowanie wyłącznie danej klasie, których postać może się nauczyć po uzyskaniu specjalnego przedmiotu w grze. W każdym momencie można sobie sprawdzić które skille będą dostępne od których poziomów poprzez naciśnięcie przycisku "Skills" na dole ekranu (domyślnie klawisz "K"). Wszystkie istotne informacje można odczytać sobie z tego okienka, włącznie z kosztem many, cooldownem (czyli czasem ile musimy czekać zanim będzie można ponownie użyć tego samego skilla), zasięgiem i opisem skilla.


Po uzyskaniu wymaganego poziomu dla danego skilla, na dole ekranu wyskoczy małe okienko. Będzie ono zawierać wszystkie nowe skille które są dostępne na ten level. Można teraz kliknąć na owe skille i przeciągnąć je z tego okienka na pasek skilli.


Rodzaje Skilli

Są dwa główne typy skilli w Battle of the Immortals - aktywne i pasywne.

Aktywne skille muszą zostać umieszczone na pasku skilli, jeśli chcemy ich używać i oddziałują one w sposób bezpośredni jak np. zadawanie obrażeń, leczenie gracza lub nanoszenie szkodliwego efektu na wroga.
Pasywne skille zwiększają pewne aspekty postaci i działają cały czas. Pasywne skille pokażą się również w okienku nowo nauczonych skilli ("New Skills Learned") po osiągnięciu odpowiedniego poziomu, ale nie będzie można ich przeciągnąć na pasek skilli.

Nie martwcie się jednak! Wasze pasywne skille działają na was już od momentu ich nauczenia się. Po prostu nie wymagają zajmowania cennej przestrzeni na pasku skilli. Jeśli w okienku New Skills Learned zostaną tylko pasywne skille, to można je zamknąć przez kliknięcie na przycisk "Close" na spodzie okienka. Następnie można kontynuować przygody, będąc świadomym tego, że skille pasywne uczyniły z waszej postaci jeszcze bardziej godnego przeciwnika.



W każdej chwili można sobie przejrzeć aktywne i pasywne skille w okienku Skilli ("K").


Podnoszenie Poziomu Skilli

Z czasem, gdy przyjdzie wam walczyć z coraz to silniejszymi przeciwnikami w Battle of the Immortals, będzeicie mogli ulepszyć sobie skille by nadążyć za rosnącymi wymaganiami. Udajcie się na Atlantis Square i porozmawiajcie z trenerem, Skill Tainer Mina w południowo-zachodniej części placu, aby zwiększyć poziom skilli których się do tej pory nauczyliście.


Każdy skill startuje od poziomu 1 i ma 10 leveli efektywności. Nauczenie się skilli nic nie kosztuje, ale już podniesienie ich poziomu wymaga zarówno wirtualnych pieniędzy jak i doświadczenia, które zdobywacie na poczet następnego poziomu. Będziecie musieli znaleźć równowagę pomiędzy zwiększaniem poziomu waszej postaci i co za tym idzie uzyskiwaniem lepszych statystyk i potencjalnych nowych skilli, a zwiększaniem poziomu dotychczasowych skilli.


Skille Specjalne

W okienku skilli są dwie zakładki. Pierwsza zakładka to skille klasowe Class Skills. To są unikalne umiejętności, tylko i wyłącznie dla waszej klasy i można podnieść ich poziom przez rozmowę z trenerem Skill Trainer Mina, tak jak to zostało powyżej opisane. Druga zakładka to specjalne skille Special Skills. Wszystkie specjalne skille są aktywne i muszą zostać umieszczone na pasku, by można było ich użyć. Klasy posiadają takie samie skille specjalne. (Normalny atak to lekka wariacja na temat dwóch powyższych zasad, zostanie to wyjaśnione poniżej.)
Normal Attack, Normalny Atak - to jest podstawowy atak waszej klasy. Zadaje on obrażenia na bazie statystyk i broni, której używacie. Wystarczy kliknąć na Normal Attack, by bez przerwy atakować przeciwnika; lub jeszcze prościej - można kliknąć od razu na tym, co chcemy zaatakować. Każda klasa ma inny efekt specjalny Normalnego Ataku
Berzerker: Normalny atak ma szansę ogłuszyć przeciwnika (Stun) na 2 sekundy, co uniemożliwia mu podjęcie jakiejkolwiek akcji w tym czasie
Champion: Normalny atak ma szansę obniżyć Magiczną i Fizyczną Obronę przeciwnika
Heretis: Normalny atak ma szansę uciszyć (Silence) przeciwnika na 2 sekundy, co uniemożliwia używanie przez niego skilli w tym czasie
Magus: Normalny atak ma szansę zamrozić przeciwnika (Freeze) w miejscu, co uniemożliwia jakikolwiek ruch w tym czasie
Slayer: Normalny atak ma szansę być podwójny (Dual Strike), uderza przeciwnika dwukrotnie w tym samym czasie.


Events: Ten specjalny skill otworzy okno Eventów. Można tam dowiedzieć się jakie w tym momencie odbywają się Eventy, co się obecnie dzieje i co jest odpowiedniego dla poziomu naszej postaci
Town Portal, Teleport do Miasta: Postacie nabywają ten specjalny skill na poziomie 20. Użycie Town Portal przeniesie was do największego miasta świata Motenia, czyli Atlantis. Town Portal wymaga dłuższej chwili czasu na zadziałanie i jeśli zostaniemy zaatakowani w trakcie, to jego rzucanie zostanie przerwane
Cancel Transformation, Anuluj Transformację: W waszych podróżach często natkniecie się na mikstury i przedmioty które zmieniają wygląd. Za pomocą tego skilla będzie można zawsze przywrócić normalny wygląd. Ale uważajcie! Po użyciu Cancel Transformation trzeba będzie ponownie skorzystać z mikstury lub przedmiotu, żeby się zmienić, a wiele z nich jest niestety jednorazowego użytku.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ncplusnews.pun.pl www.kolekcjonerzy.pun.pl www.blackcherry.pun.pl www.otwartaksiega.pun.pl www.mechatronika10.pun.pl